ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ του Ο.Λ.Β. υπό τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Γιάννη Πρίγκο, στη Σμύρνη, έθεσε τις βάσεις

Θετικά αντιμετωπίζουν οι φορείς της Σμύρνης το ενδεχόμενο ακτοπλοϊκής σύνδεσης με το Βόλο, όπως ανέφεραν στην αντιπροσωπεία του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, η οποία μαζί με αντιπροσωπεία του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, πραγματοποίησε τριήμερη επίσημη επίσκεψη στην τουρκική πόλη.

Χαρακτηριστικό του ενδιαφέροντος που επιδεικνύει η τουρκική πλευρά, είναι η υπόσχεση που έδωσε η ηγεσία του λιμανιού της Σμύρνης στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Ο.Λ.Β. κ. Γιάννη Πρίγκο, σύμφωνα με την οποία θα εκπονήσει άμεσα μελέτη για τη βιωσιμότητα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με το Βόλο και θα την αποστείλει στον Οργανισμό για να την επεξεργαστεί και η ελληνική πλευρά.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ο.Λ.Β. Α.Ε. κ. Πρίγκος, ο οποίος συνοδεύονταν από τον υπεύθυνο για την κίνηση του Λιμανιού του Βόλου και για την κρουαζιέρα κ. Π. Φεύγα, συναντήθηκε με τον γενικό διευθυντή του Λιμανιού της Σμύρνης, τον πρόεδρο του τοπικού Επιμελητηρίου και τον πρόεδρο των εφοπλιστών της περιοχής και τους ανέπτυξε την πρόταση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, στην οποία αναφέρονται τα πλεονεκτήματα που θα έχει η σύνδεση της πόλης μας με τη Σμύρνη.

Στην πρόταση επισημαίνεται πως η σύνδεση Βόλου - Σμύρνης μπορεί να αποτελέσει τη συντομότερη διαδρομή διασύνδεσης Ευρώπης και Ασίας, ενώ δημιουργεί και χερσαία σύνδεση με τα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας (πρωινή άφιξη στο Βόλο από Σμύρνη και νυχτερινή αναχώρηση από Πάτρα ή Ηγουμενίτσα προς Ιταλία και το αντίστροφο).

Παράλληλα, θα αποτελέσει δίαυλο διακίνησης εμπορευμάτων προς κεντρική, ανατολική και δυτική Τουρκία, όπως και προς Ιράν, Ιορδανία, Σαουδική Αραβία και αλλού.

Τα πλεονεκτήματα της σύνδεσης

Ο κ. Πρίγκος παρουσιάζοντας την πρόταση στους εκπροσώπους της Σμύρνης σημείωσε πως σήμερα η μεταφορά του μεγαλύτερου μέρους των εμπορευμάτων πραγματοποιείται μέσω της διώρυγας της Κορίνθου, με μεγάλο κόστος λόγω του χρόνου που απαιτείται.

Επεσήμανε ότι η σύνδεση Βόλου - Σμύρνης:

· Μειώνει σημαντικά το χρόνο, ώστε τα πλοία να κάνουν περισσότερα δρομολόγια.
· Μειώνει τα κόμιστρα των φορτηγών αυτοκινήτων που μεταφέρονται με τα πλοία.
· Προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης πλοίων ΡΟ – ΡΑΧ (συνδυασμένων μεταφορών) με αποτέλεσμα την αύξηση των κερδών λόγω της μεταφοράς επιβατών σε καμπίνες, στους οποίους θα παρέχονται διάφορες υπηρεσίες (καζίνο, duty free) και τα οποία θα μπορούν να εκτελούν και διήμερες κρουαζιέρες με μεταφορά τουριστών προς και από το Βόλο.
· Προσφέρει τη δυνατότητα εκτέλεσης εβδομαδιαίων κυκλικών κρουαζιέρων με προτεινόμενη διαδρομή: Πειραιάς - βόλος - Θεσσαλονίκη - περίπλους Αγίου Όρους - Καβάλα - Τσανακαλέ - Κωνσταντινούπολη - Σμύρνη, ενώ εναλλακτικά ως λιμάνι αφετηρίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί η Κωνσταντινούπολη.

Ο κ. Πρίγκος πρότεινε στην τουρκική πλευρά να εκπονήσει μελέτη βιωσιμότητας μιας ενδεχόμενης ακτοπλοϊκής σύνδεσης, η οποία να περιλαμβάνει όλες τις παραμέτρους που αφορούν θαλάσσιες και χερσαίες μεταφορές (κόστη, χρόνος, νομοθεσία κ.λ.π.) και αντιστοίχως το ίδιο να κάνει και η ελληνική πλευρά.Τα αποτελέσματα των μελετών να συγκριθούν και να αναλυθούν με στόχο να διαπιστωθεί αν η προτεινόμενη σύνδεση είναι βιώσιμη και αποτελεσματικότερη από τις σημερινές διαδρομές.

Απαντώντας στο θέμα της μελέτης, οι εκπρόσωπου του λιμανιού της Σμύρνης, υποσχέθηκαν πως θα προχωρήσουν άμεσα στην εκπόνησή της και θα την στείλουν το επόμενο διάστημα στον Ο.Λ.Β. Link:[http://e-volos.gr/el/topika_1/proso_olotaxos_gia_tin_aktoploaki_sundesi_tou_bolou_me_ti_smurni.html]No data





ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΒΟΛΟΣ Ο Βόλος είναι μία από τις πιο μεγάλες πόλεις και ένα από τα σημαντικότερα λιμάνια της Ελλάδας. Γνώρισε μεγάλη βιομηχανική ανάπτυξη έως τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια κάτι που δεν συνεχίστηκε κατά το δεύτερο μισό του 20ού αι. Μεγάλα εργοστάσια όπως η καπνοβιομηχανία Ματσάγγου, οι σιδηρουργίες Γκλαβάνη και Σταματελόπουλου, και η υφαντουργία Παπαγεωργίου σταμάτησαν να λειτουργούν. Σήμερα, στην περιοχή του Βόλου εξακολουθούν να λειτουργούν ορισμένες μεγάλες βιομηχανικές μονάδες, ωστόσο η οικονομία του Βόλου στηρίζεται πλέον κατά κύριο λόγο στο εμπόριο, τις υπηρεσίες και τον τουρισμό, και κατά δεύτερο λόγο στην βιοτεχνία και την βιομηχανία.

Στην πόλη του Βόλου, τα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο της έξαρσης της παραβατικότητας και της εγκληματικότητας. Η ανεργία, κυρίως των νέων, η φτώχεια, η βία, τα ναρκωτικά είναι προβλήματα που πλήττουν τον Βόλο, όπως και όλες τις ελληνικές πόλεις στις μέρες μας. Η αδυναμία του κράτους έχει ως αποτέλεσμα, τη δημιουργία έντονου κλίματος φόβου και ανασφάλειας μεταξύ των πολιτών.

Η ανασφάλεια και ο φόβος των πολιτών οδηγεί στην αναζήτηση κι άλλων τρόπων αντιμετώπισης των προβλημάτων όπως στην αναζήτηση ενός ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΒΟΛΟΣ. Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων ο όρος ¨ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΒΟΛΟΣ¨ συνδέεται με την παρακολούθηση εξωσυζυγικών σχέσεων. Ένας ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΒΟΛΟΣ ασχολείται και με αυτόν τον τομέα αλλά όχι εξ' ολοκλήρου. Στην πόλη του Βόλου, ο ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΒΟΛΟΣ, χειρίζεται υποθέσεις οικογενειακής βίας, επιμέλειας παιδιών, διατροφής, περιουσιακά ζητήματα, παρακολουθήσεις κινητών, οχημάτων, ανηλίκων με ¨περίεργες¨ συμπεριφορές, υποθέσεις αγνοουμένων προσώπων, επιχειρηματικές υποθέσεις κ.α. Κάποιες φορές χρειαζόμαστε ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΒΟΛΟΣ και στον επαγγελματικό τομέα.

ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ

Συχνά παρουσιάζονται φαινόμενα όπως είναι η έλλειψη ειλικρίνειας μεταξύ συνεταίρων, η μη εμπιστοσύνη στους υπαλλήλους, οι φορολογικές έρευνες και πολλά άλλα ακόμη. Ο ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΒΟΛΟΣ για να αντεπεξέλθει σε κάθε υπόθεση που θα του δοθεί, θα πρέπει να κινείται με μεθοδικότητα και παρατηρητικότητα έτσι ώστε σε συνδυασμό με τον ειδικό εξοπλισμό που διαθέτει, τις νέες τεχνολογίες και τις γνώσεις του, να βρίσκεται σε θέση να διεκπεραιώνει με επιτυχία τις υποθέσεις του. Τέλος, η αγάπη για την έρευνα και την επίλυση μυστηρίων, ο συστηματικός τρόπος εργασίας, η φαντασία, η τόλμη, η ταχύτητα αντιδράσεων και η ικανότητα αναλυτικής σκέψης είναι χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει ένας ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΒΟΛΟΣ.

...




Επισκεφτείτε τον επίσημο δικτυακό μας τόπο ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ Ζακυνθινός